Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2008

Δίπλωμα οδήγησης μετά μαλακίας και υποκρισίας

4 σχόλια:

dafni είπε...

Δεν ξέρω πως έγινε αυτό, αλλά εγώ είχα γράψει και κείμενο αλλά δεν μου το δημοσίευσε. Μετά βαρέθηκα να το ξαναγράψω και να 'μαι σήμερα πάλι...
Πήρα δίπλωμα ναι αλλά ούτε καν λίγο δεν το χάρηκα.
Υποκρισία γιατί είπα ψέματα σε μια κοπέλα ότι δεν λάδωσα γιατί έτσι μου είπε ο καθηγητής και μαλακία γιατί πριν δώσω ήταν ο καθηγητής και μου έλεγε το πόσο τραγικά δύσκολα είναι τα πράγματα σήμερα στη ζωή, κι ότι εννοείται δεν θα έχεις προσωπική ζωή γιατί θα δουλεύεις 10 ώρες την ημέρα και Σάββατο άμα λάχει γιατί αλλιώς λόγω ανεργίας θα πάρουν τον επόμενο. Κι έτσι, κοινώς, σκάσε και δούλευε και μην περιμένεις και τίποτε παρά πάνω. Αφού έχεις να φας να λες κι ευχαριστώ.
Δεν γαμιούνται όλοι λέω εγώ.
Μου φαίνεται ότι η μόνη επανάσταση και πιο ουσιαστική τελικά είναι να είμαστε καλά ψυχολογικά και να γελάμε. Γιατί μου φαίνεται ότι βλέπω γύρω να έχουν αρχίσει να σαλτάρουν όλοι και να τους φαίνεται και νορμάλ αυτή η τρέλα!

Κάτω το άγχος και η απαισιοδοξία!
Ζήτω το γέλιο και η αισιοδοξία!
Θα νικήσουμε που θα μας πάει....
Ε, και το Σάββατο θέλω να γελάσουμε πολύ!

Ανώνυμος είπε...

Να σου πω ότι δεν έχω πει ψέματα και εγώ για αυτό το θέμα ψέματα θα είναι. Και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το έκανα.

zOugLaS είπε...

1)Sixaritiria pou pires to diploma kai sta @@ sou pou ladoses...Dystixos to sytima kai ton tropo drasis tou de mporeis na ton kerdisei moni sou..alla sigoura yparxoun kai ta xeirotera...des to videaki apo to youtube pio pano...
2)Auto egine giati anti na grapseis ekei pou grafeis tokeimeno, egrapse ekei pou grafeis to sxolio...
APOLYESAI!!!!!!!!!
3)Ante na se do me ton skarabaio ekei exo!!!H akoma kalytera na me kaneis boltaki!!!

dafni είπε...

Χιχι!Πολύ θα χαρώ αλλά ο σκαραβαίος θέλει συνεργείο και ΚΤΕΟ πρώτα. Ένα ένα πάντως μπαίνουν σε σειρά.

Ρεντόν, αύριο έχει κρασιά, το θυμάσαι?