Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2008

Gagan gagaaaaaaaaaaaaaaaaan

Το λοιπόν φίλοι μου,
Επιτέλους έφτασε η ώρα να κάνω κι εγώ τη συνεισφορά μου στο mixed tape - αφού πρώτα κράχτηκα και μου απαγορεύσατε να κατέβω και από το αεροπλάνο :).
Και για να επαναρθώσω για την καθυστέρηση θα πληρώσω και τόκο.
Αντί λοιπόν για δύο τραγούδια θα προτείνω έξι ολόκληρα, ναι καλά ακούσατε, έξι τραγούδια για να ακούς το σιντακι Λιάκο μου και να μην τελειώνει ποτέ.
Τις επιλογές μου τις διακρίνει ένα κοινό στοιχείο, είπα να διαλέξω κλασικά κομμάτια. Τα περισσότερα από αυτά έχουν υπάρξει, ή είναι ακόμα, κομμάτια της ζωής μου και θα εξηγήσω παρακάτω τις επιλογές μου.

Έχουμε και λέμε.

Τραγούδι 1: Hey Joe - Jimmy Hendrix
Γιατί ο συγκάτοικός μου ο Pat μόλις αγόρασε ηλεκτρική κιθάρα και το ακούω κάθε μέρα ανελλιπώς ζωντανά.

Τραγούδι 2: Across the Universe - The Beatles
Γιατί ο συγκάτοικός μου ο Pat έχει και ακουστική κιθάρα και το ακούω κι αυτό κάθε μέρα ανελλιπώς ζωντανά.

Τραγούδι 3: Working Class Hero- John Lennon
Για να μην ξεχνιόμαστε.

Section España (για να ετοιμάζεσαι και μουσικά για το ταξίδι σου)

Τραγούδι 4: Peces de Ciudad - Joaquín Sabina
Γιατί το παίζαν οι συγκάτοικοί μου στη Βαρκελώνη μετά από κάθε τραπέζι που είχαμε. Επίσης είναι από τα πιο κλασικά του ισπανικού ρεπερτορίου και το να ξέρεις τον Sabina θα σε βοηθήσει να κερδίσεις το σεβασμό - τουλάχιστον, για να μην πω και τίποτ' άλλο- του γυναικείου πληθυσμού. Αμα μάθεις και να το παίζεις στην κιθάρα θα τις έχεις όλες στο κρεβάτι σου, δεν το συζητώ.

Τραγούδι 5: Oleo de Mujer - Silvio Rodriguez
Για ακριβώς τους ίδιους λόγους με το 4

Τραγούδι 6: Eres como un Laberinto - Camarón
Απόλυτο κλασικό φλαμένκο για να εγκλιματίζεσαι από τώρα στο Σεβιλιάνικο περιβάλλον.

Αυτά. Καλή ακρόαση
Και καλή αντάμωση.

3 σχόλια:

niki είπε...

Έλλη ξέχασα να σου πω, αν δεν τα βρίσκεις πες μου να τα φέρω μαζί μου την Παρασκευή.

elli είπε...

ferta!
olokrhrous tous diskous
na goustaroume
XIONIZEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

ilias είπε...

ok sou epitrepete h eisodos sthn xwra ....kai me to parapanw....filakia tha ta poume apo konta..(kalio arga para pote)